一年容易又除夕

眨下眼又除夕喇喇喇........
唔係今日返屋企樓下看更同我講新年快樂,我都唔記得左今日係除夕呀
點解一年可以過得咁快?
小毒女實在已經唔想再過節,只想係屋企訓左去訓到2016!

睇返個blog,發現我寫文嘅頻率差唔多係半年一次, er..........
會突然想打下blog,當然又係因為生活太空虛無聊壓力大,
係呢個情況下最常出現嘅結果就係-買野
(心情好~買鞋,心情唔好,買鞋~買鞋買鞋買鞋買鞋買鞋)
我就唔係寄情買鞋,而係寄情買化妝品黎逃避現實(請叫我廢柴)

*****************************************************************

*相機暫時用唔到,唯有用手機頂住先,已經tune過下d色同光,各位請見諒!

最近入手嘅(突然發現全部都係韓牌)有:

Hera嘅 UV Mist Cushion 氣墊粉底



同本身已有嘅雪花秀Perfecting Cushion 氣墊粉底並排一下



打開內盒

本身上網做過下功課,氣墊粉底網上見好似雪花秀跑出,所以一早買左
但雪花秀好似用用下愈用愈乾,效果好似冇最初用咁好
行過希慎見到有Hera,一試上手,個光澤真係驚為天人,好令!於是忍唔住鳥~~~~
但都現在都未正式開黎用,好多人都話Hera 持久度唔得,甩妝甩得好勁
之後再用先再為大家補返用後感

而後來上網睇好似係因為我洗個粉撲洗得太暴力,導致雪花秀個完妝效果差左,冇咁貼伏
(個粉撲係需要小心呵護~溫柔地洗~煩死了==)
所以我之後又去左雪花秀買粉撲,一pack兩個盛惠 $80 港幣 (然後我發現包裝上印住:5000won,頂,我恨代理商、地產佬)
但的確換左新粉撲之後效果係好返好多(我朋友同我講佢用氣墊粉底用咁耐都冇洗過,我真的震驚了)


VDL  Pantone Expert Color Eye Book6.4 (同Pantone扯上關係嘅product真係好靚~~),
VDL Lip Tint Bar ( #501, #502)











當初係睇官網見到個Pantone eye book,覺得d色真係好靚(Pantone都係一個重要原因)
 

而且佢示範嘅眼妝都好靚
收到實物之後,實在是有d失望 (我以為朋友幫我買錯色tim啊)
實物個色係比官網深,本身好期待橙色眼妝的:<

而Lip Tint Bar 亦唔係好啱我,因為本身唇色較深,佢最淺色果part都係遮唔到的
所以想要咬唇效果都係要用少少粉底/遮瑕印一印個邊
但我買你就係想做少一件事姐::cry::
而我唇色淺嘅朋友就推薦,覺得好用,所以可以的話都係試左先!

3ce Lipstick (#501 Bella ), 
3ce Face Blush (#valentine pink), 
3ce Gradation Bold Blush (#plum candy)




左: #valentine pink  右: #plum candy

我想講,#plum candy 真係好靚啊啊啊!><
本來我係想買#French Lilac的,因為最近發現淡粉紫色的胭脂/眼影可以令皮膚變得更有透明感
但一見到#plum candy,一整個大心動,個漸變真係做得好靚
BA幫我試上面,#plum candy個色真係白裡透粉紅!本身膚色係偏黃,個人覺得呢個色好顯白 <3
#valentne pink, lipstick #bella 未試,後補!(到底我話後補嘅野有邊樣真係補過?sosad)

利伸,全部自購,冇邀稿冇sponsor,買野前請先做功課+親身試過,唔好白洗錢呀!

留言

熱門文章