胭脂大集合(台灣叫腮紅)






















胭脂大集合,細圖有機會後補啦(機會好微)

AUBE couture 波波胭脂 #412 
係日本果時搵左好耐先搵到呢隻色
本來同時想買maquillage果次掃形胭脂(d名全部我亂改==)
但AUBE 平好多,所以買左AUBE 
個設計係幾方便既,但唔係好上色,而且拆唔到個波波棉出黎洗,好唔衛生
所以我極少用佢 .........早知應該買maquillage

Canmake cream cheek #CL01 
Visee Lip & Cheek cream #RD-1
本來係想買canmake......最後發神經2個買哂.........根本係同類既野........
個人認為canmake 好用dd,雖然visee可以用係lip,但笠左d 
呢2個胭脂最後都係好少用...........因為2隻都唔long lasting

NARS #ORGASM (大)
NARS #DEEP THROAT(細) 
都係sogo thankful時買,細既 deep throat 係買粉底set 包埋的
本來猶豫左好耐買咩色(因為我買胭脂set先)
Sales 叫我買deep throat,
而我爬文得出既結果好似都係偏黃膚色唔好買orgasm,應該買deep throat ,
但我同我既本命胭脂 benefit既 dandelion 太似,所以買左orgasm
後來第2日去買埋個粉底set,佢送既迷你胭脂係限定左deep throat
實在太好彩唔係揀左deep throat

um.......我覺得orgasm 一定要皮膚狀態好既時候用先靚
而且我膚色正是偏黃,所以係有d顯黑的
至於deep throat 亦始終撼唔贏我最愛既dandelion 
所以呢2個胭脂都係so-so (但價錢實在太貴)
所以最好都係去專櫃試o岩先!而且試完要離開專櫃,搵個燈光正常既地方睇!
因為專櫃d 燈光太強,睇色一d都唔准!唔使怕sales壓力!(雖然我有時都係氣勢好弱==)

Visee 4色胭脂  
#OR-6
#RD-2
#BE-7
橙色出黎比想像中靚,而且入面有掃出街補妝好方便,應該係繼Dandelion 之後既第2愛!
另外2隻色比較少用,#BE-7 仲只係用過一次==
我以後會用多幾次之後再報告下

Bourjois #33 Lilas d'Or 
#37 Rose Pompon
#41 Healthy Mix 
#33一定係最正,本來係想買另外2隻色,但係watson試既時候,覺得#37 #41 都ok,點知拿野==
#41 for 我好顯黑 (明明都係橙色,明明visee出黎係顯白的!) #37冇感覺
#33 真係有d似平民版orgasm,但個色偏紫,for我膚色出黎ok
不過呢幾粒野我都好少用,個掃太細同毛質真係有d粗
而且掃同粉中間冇野隔,會沾到個掃好多粉,冇visee咁好隔開,而且visee毛質好d

Benefit #Dandelion
#Benetint 
提左好多次,Dandelion係我既本命,係我唯一一個用到見到鐵片既胭脂!
除左因為個色靚,蜜桃香味好香,包裝係我杯茶,有掃出街補妝方便(但中間個膠隔真係好on9,扣哂分)之外,最主要係因為呢個胭脂係我岩岩同我男朋友一齊果時買的
所以嚴格黎講佢係我既戀愛胭脂,亦都係我因執著於佢既原因,蝦蝦

Benetint 都係好好用,我最初係想買benetint,但去到櫃,俾sales sell 兩sell,我竟然買左posietint (即係粉紅色果隻)
果隻色都ok,但真係好on9,因為佢超快乾!!!
基本上你搽左上面之後你係要光速推開佢!唔係既話會有胭脂痕!!真係on9到爆炸
點解我要俾sales老點.........

之後朋友送左benetint俾我,好用好多囉
個質地稀d,而且出黎係會有種你自然臉紅既感覺(因為冇粉感)
但佢好食色,d色好似入左你皮膚咁,用手推完之後,隻好會紅哂,而且洗手都洗唔甩
所以我有d擔心唔知長期用會唔會對皮膚有影響,之後就開始少用了........(好嘥)

剩底既都唔係特別喜歡同好少用,所以唔講了
*我係文中提及既化妝品全部都係自己買的,並唔係邀稿文亦冇sponsor 
參考完我既意見亦請你自己做足功課同親身試岩先好買!我唔希望令大家洗冤枉錢

留言

熱門文章