Muji 無印指甲油













左:nail color   右:base coat
每支各$50



第一篇就介紹呢樣,因為真係近期買落最鍾意既一樣野!
指甲油我用過unt,étude house,pa,missha,innisfree,bourjois同skinfood
當中比較鍾意既係missha同bourjois,尤其係missha既掃闊而平,可以搽得比較均勻
o岩哂我呢啲手殘人士。(btw missha 竟然新年全線執笠,好震驚)


但而家最愛既竟然係muji!
真係好好好好好好用啊啊啊啊啊啊!(失控暴走)
完全冇諗過會俾無印既指甲油收服左。
我買既係色號係beige,
試過網拍unt好多nude color既指甲油,但由於我手殘,
成日搽唔乾,第二朝訓醒有d被既紋印左上去.......真係好崩潰。
而且網拍冇得試色,我揀左d色都好顯黃顯黑......唉(除左一隻紅色我超鍾意之外,果次網拍返黎5支unt我都麻麻地,好少搽,下次再打一篇分享)
回到正題。

因為以前中學雞時代買過muji既洗臉同胭脂,都麻麻地。之後就一直都好少試muji啲skincare同make up類既野。
果日咁岩見到呢支甲油,本來都冇諗住買,見隻色好似幾靚,就試下啦,一試就hihi了。
嗚,好靚呀~~~~~快乾(手殘恩物),透薄,有一種好自然既透明感。
搽一層透明感好強,不過缺點係太透,遮唔到白邊。(如果唔係我一定剩係搽一層)











效果圖(手機+室內燈 影唔到果種感覺,搵日得閒再影)
呢個時候已經搽左5,6日左右,邊邊位有少剝落。
佢應該仲有兩隻顏色,但試上手都唔靚,所以冇買。

*我所有分享既野都係自購的,就算日後有試用都一定會清楚列明。
    而每個人既狀況都唔同,適合我既唔一定適合你,所以買野之前一定要試清楚,唔好人話好你又話好,(我以前中過唔少伏了)做個精明消費者!





留言

熱門文章